2011年6月12日星期日

这叫什么心情。

09.06.2011 - 10.06.2011
一大伙开车到A-Famosa Resort
在那呆了2天1夜。



在那租下的villa
旁边有个游泳池
心想在villa外拍几张照回来交货
但最终,一张都没有 ^^"
就连这唯一的-屋子照-也是从肥婆那偷来的。


Let the photos do the rest
Enjoy..................................♥





Guys :)


Baobei theng ♥


Sim :DDDD ♥

不要问我为什么没和那肥婆合照
其实,我也不知道。
为什么每次都漏掉?
其实,我也不知道。
明明那么大个人在那,就是没抓到你过来拍。
下次,你主动点,来抓我拍 :P

-Next Mornin'
我们下厨。
卖萧笑,不要笑。
心只不过把蛋很潇洒地摔在地上
又不知道锅子为什么心情不好
可能昨晚跟铲子闹别扭两者不肯合作。
就把可怜的鸡蛋煎成黑色。
真的不是心的错。 心,我一直在帮你做出合理的解释 ^^"

-Back to Malacca
先去New JJ,在回家。
我又有2个补习,累。
3.40到家,4点有补习。
上天很疼我,Daddy出国了, Uncle上K.L,Mummy在Office,哥在补习
我就跟心乖乖在家里补眠 :D
明明他就睡我隔壁
可是起来时,只剩我一个人。
Sorry我不知道Air-cond开太大,害你不能睡。
原谅我一旦睡觉,就什么都不理。



-Enjoyin' sessions
绑牙后,我更爱吃。
林秋婷遗传的。
Secret Recipe cheese cake 真的很值得一吃。

Cappucino cheese ♥ Choc cheese ♥




Flash light always make me feel like my eyes are gonna blind.
-CHOYYYY!!! -






- Yesterday night.
Went 汤师傅 for dinner with my lil bro and mummy.
The meals there are really delicious,luscious, fantastic,delectable,appetizin' !!
Really !You all have to try it !
We even met up with my older bro there,he went there to have his dinner with his friends too!

-Soup
汤够味又好喝
爱喝汤的人肯定赞不绝口。

-Ambiance
有点中国风,环境还算不错。
不信可以到哪儿瞧瞧。




This is mine !
Mee sua with the dried scallops,abalone,and drumstick
Worth to eat !
-yumm yumm ♥-

This is my lil bro's one

From his facial expression you can know how nice is it!
He says this one is even yummy than mine.
But I have not try it.
Next time I will try !!





-Dessert time
龟苓膏there tastes nice too!!
If not mistaken, there are four types of龟苓膏there.
You guys should try it !


Finish , can I order somemore? :(




-12.06.2011
Went shoppin' with mummy♥





School is going to reopen within 10 hours.
No holiday mood no holiday mood by tomorrow!!
Off to meal.
Night guys.

没有评论:

发表评论